11 Kasım 2009 Çarşamba

Afacan Pollyanna

Afacan Pollyanna tarafindan mimlendim.. Canim benim cok tesekkur ederim hemen cevaplara geceyim...

En son hangi ülke gündemiyle canını çok sıktın?
-Türkiye.. Sağolsunlar başka ülkeye ihtiyaç bırakmıyorlar

En son hangi şarkıdan nefret ettin?
-Tüm Arabesk şarkılardan

En son hangi fast food ürününden tiksindin?
-Çok fazla yemiyorum..O yüzden tiksindiğim de olmadı sanırım

En son hangi sakatatı yedin?
-Kokoreç ama bir yıl oldu neredeyse :((..

En son hangi yerli şarkıyı beğendin?
-Yerli dinlemiyorum. Hep karamsar hep ağıt havasındalar çünkü

En son hangi yabancı sözlü şarkıyı beğendin?
-Black Eyed Peas PUMP IT

En son hangi yerli filmi beğendin?
-Issız Adam

En son hangi yabancı filmi beğendin?
-Maiden Hist.. Mutlaka izlemenizi tavsiye ederim

En son hangi kitabı okudun?
-Before I knew him

En son hangi bilgisayar oyununu oynadın?
-Çok oyunum var sürekli oynadığım ama en son Lord of the Rings online

En son hangi mizah dergisini okudun?
-Okumuyorum

En son neyden korktun?
-Kızımın grip oluşundan..

En son kime veya neye küfrettin?
- Bankadaki snob memura yüzüne değil tabii

En son neyden kaçtın (opsiyonel: koşarak ta olabilir)?
-Kaçmak gibi bir lüksü asla kabul etmedim.. Çoğu zaman yoruyor

En sevdiğin 5 film?
-Bir sinema hastasına sorulacak en acı soru hangisini yazsam acaba çok var vazgeçemeyeceklerim Ara ara zaten bloğumda yayınlıyorum onlara ödül vererek.. Tekrar tekrar izlediklerimin başında son üç aydır Mamma Mia var

En sevdiğin 5 şarkı?
- She
Have I told you lately that I love You
One way ticket
Pump it
I have nothing
Purple Rain
:)) Daha çok var

En sevdiğin 5 yemek?
-Ben tam anlamı ile bir etoburum. Izgara et ve balık tava asla vazgeçemediklerimdir bir de Kokoreç tabii :) Ama yemek ayırt etmem

En sevdiğin 5 isim?
- Öyle bir hissim olmadı hiç ama kendi ismim hem Türkçe hem de İngilizce olarak aynı telaffuz ediliyor hemen hemen bu hoşuma gidiyor.. Narsist değilimmmm.. Kızımın ismini söylememe gerek yok herhalde

En sevdiğin 5 oyun (herhangi)?
-Cafe Mania, Lord of the rings online, Shadow Hearts ilk aklıma gelenler

En büyük korkun nedir?
- Allah korkumdan başka sadece ve sadece Sevdiklerimin ölümü

En nefret ettiğin 5 klişe nedir?
-Hükümeti eleştrip oy zamanı geldiğinde koyun gibi yine aynı kişileri seçenler, ben aslında çok dürüstümdür diye söze başlayanlar genelde sahtekardırlar, kadın erkek ilişkileri ile ilgili her türlü klişe laf ki kazın ayağı çoğu zaman öyle değildir, önceden duyacagımı tahmin edebildiğim her türlü söz

Şimdi sıra kimdeeeee Mimliyorummmmmmmmmmm Ebruli, Hayal Bemol, Mügemmel, Pilli Cadı ve Pırlanta Kutusu ... Hadi bakalım sıra sizde kolay gelsin. :)

3 yorum:

Maya dedi ki...

hahaha çok güzel olmuş ellerine sağlık :)) öptüm kocaman

Denise dedi ki...

Ben deeee optummmmmm

mutfakcini dedi ki...

Denise canımm ay benim haberim yoktukiiii mimledğindenn hemen cevaplıyıcamm,teşekkürlerr :)