9 Kasım 2009 Pazartesi

Yalan mı :)




















5 yorum:

Maya dedi ki...

hahahaha kesinlikle doğru ;DD bazen erkek olasım geliyor ama bazende yok be ben böyle iyiyim diyorum :) ama gerçekten süper anlatılmış paylaşım için çok tşkler canım ellerine sağlık :)

özge dedi ki...

bizde tam tersi:)

Canan dedi ki...

Bayıldaım ya! Çok şeker olmuş. Ve kesinlikle doğruuu!

Öptüm güzelim,
Canan

mutfakcini dedi ki...

:)) şüphesizzz,kesinlikle doğruuuu.Bi kez de erkek olarak dünyaya gelmek istiyorum ben,kadınlara e gözle bakıyolar şahsen bizzat denemek istiyorum ;)

Denise dedi ki...

Sevgili Maya ve Ebruli

Bosver kadin olarak erkekleri cozebilmek ya da cozmeye calismak daha eglenceli :P

Sevgili Özge
Bizde de benim hazırlanmam cok kısa surer ama su var ki eşimden ne kadar erken kalksam da nedense ben onu kaldırdıktan sonra bile kapıda benı bekleyen hep o oluyor, çünkü ben genelde eve geri girip şuyumu unuttum bunu unuttum havalarında oluyorum