20 Ekim 2010 Çarşamba

Mimmmmm

Mine Real beni mimlerde ben klavyenin başına geçmez miyim :))

1) Lakabın var mı varsa nedir?
Deli.. Önüme gelen söyler kurtulamadım.. İşin komik tarafı bunu haketmek için özel bir çaba sarf etmiyorum, sarf etmedim de

2)Son zamanlardan da dile dolanan şarkı?
Lady Gaga Alejandro

3) En son ne zaman ve neye/kime aşık oldun?
Kocama hala aşığım :)

4) En son okuduğun kitap/film?
Okuduğum kitap Günahkar, izlediğim film sanırım milyonuncu kez oldu ama Mamma Mia :)

5) Son zamanlarda en çok özlediğin...
Cok şükür sevdiklerim yanımda ama neyi özledin dersen tatilim geldi :)

6) Bir günlüğüne ünlü biri (oyuncu/şarkıcı/politikacı vs) olma hakkı tanınsaydı kim olurdun?
Obama :) Amerika rüyasını tam anlamıyla tuz buz etmek için

7) Yarın sabahki ilk planın?
Gazete için makalemi yazmak

8) En sevdiğin huyun?
Tek kelime ile mükemmel olmam :P , yalansız olamam ve özeleştri yapabilmem

9) Şuanki bölümünde/mesleğinde olmasan ne olurdun?
Valla memnunun istediğim kişi oldum

10) Okurken en zevk aldığın 3 blog ?

Sıralamasam :)

Tesekkur ederım canımmmm :)

1 yorum:

Maya dedi ki...

ben teşekkür ederim canımmm:) bu arada dönmene sevindim:)