17 Ekim 2009 Cumartesi

Günün Planı

Hani geçenlerde evimin ne kadar temizlenmeye muhtaç olduğu ve ertelemenin artık hayatımda yer almayacağı ile ilgili bir yazı yazmıştım. Bu önemli kararın beni kamçılaması ile günümü artık planlıyorum. Kitabımdan bir kaç sayfa daha okuduktan sonra hemen günün "Yapılacak işler" listesini hazırlamaya koyuldum.
1) Kuru Temizlemeciye gidilecek
2) Küyüphaneden aldığım kitaplar iade edilecek.
3) Emel ile öğle yemeği yenilecek (Umarım randevusu yoktur)
4) Ütü yapmak gerek ( Bir çok hatun ütü yapmayı sevmese de belki inanmayacaksınız ama ben sevenlerdenim )



5) Bloğumda daha iyi fotoğraflara yer verebilmek adına, fotoğraf kamerası araştırması yapılacak
6) David aranarak duygu sömürüsü yardımı ile kendisini suçlu hissettirilecek
7) Eve kedi maması, süt, ton balığı ve ekmek alınacak.,
8) Köşedeki Hintli baharat dükkanından Curry tozu alınacak
9) İş ile ilgili bir gelişme var mı yok mu diye Tony aranacak ( Ufff)
10) Süpürgelikler boyanacak.. ( Renge karar ver)

Tembellik hakkımı kullanmak isterdim ama bunu uzun zamandır yaptığım için şu aralar bu hakkımı rafa kaldırdım. Geçen gün evimin temizliğini bitirdiğim için biraz da dekorasyona el atmaya karar verdim. Dairemin döşemesi parke. Süpürgelikler ise biraz soluk vaziyette. Onları boyayarak işe başlayacağım. Salon duvarına sticker almak istiyorum ya da şu anda beyaz olan rengini değiştirmeyi. Aşağıdaki stickerlere bayıldım.



Hiç yorum yok: