17 Ekim 2009 Cumartesi

PMS modlarindayim

Sırtım agrıyor.. Keyfim yok bugun hic.. Akşam bizimkiler ellerinde bir şişe şarap ile bana uğradılar ama keyifsizliğim onların da keyfini kaçırdı. On dakika sonra da şaraplarını da alarak gittiler :) Başvuru yaptığım şirketten hala bir cevap alamadım. Tony bu durumla ilgili neler yapabileceğini araştıracağını söyledi. Kendi çalıştığı dergide proof readere ihtiyaçları varmış. Bir erkek dergisinde düzeltmen olmak komik ve ilginç bir deneyim olabilir. Bakalım ne olacak...
Bugün rengim gri.. Soğuk, metalik, tatsız bir gri..


David'in iş için Malta'ya gitmiş olması da cabası tabii. Kaç gün kalacağını bilmiyorum. Ben Malta'ya hiç gitmedim. Sevgilimin giderken beni de yanında götürme teklifi çok cazip olsa da, son derece olgun davranma aptallığı göstererek kendisini iş gezisinde rahatsız etmek istemediğimi söyledim. Pişmanlığım boğazıma yumru oldu. Ee tren kaçtığına göre bugün için plan yapsam iyi olacak. Sabahın beş buçuğunda uyandım. Kahvemi içtikten sonra, son okuduğum kitap olan "Valhalla Rising - Valhalla'nın yükselişi"'den bir kaç sayfa okumaya çalıştım ama çok çabuk sıkıldım.


Yatağıma geri dönüp, tekrar kalakarak salona gidişim yaklaşık bir dakika sürdü. Mutfağımdaki çiçeklerime su verdikten sonra sıcak bir duş almanın, üzerimdeki bu yersiz sıkıntıdan beni arındıracağını düşündüm. Tamamen yararını görmesem de, duş iyi gelmişti. George ve Smudge'ı besledikten sonra, kitabıma geri döndüm. Çok çarpıcı bir kitap. Macera ve deniz tutkunlarına tavsiye ederim. Yazar Clive Cussler, sadece Amerika da değil tüm dünyada çok okunan bir yazar. En büyük tutkusu ise batık gemileri bulup çıkarmak. Ulusal Sualtı ve Denizcilik Kurumu’nun (NUMA) kurucusudur.


Bu Amerikan denizcilik ve deniz kuvvetleri tarihi araştırması yapan kâr gütmeyen bir kuruluş. 8 Eylül 1999’da NUMA buzdağlarını aşarak Titanic kazazedelerini kurtaran kahraman Carpathia gemisinin de kalıntılarını bulmuştur. Carpathia 1918’de Alman U-bot’u tarafından batırılmıştı.


Carpathia


Hiç yorum yok: