30 Ekim 2009 Cuma

İlk defa mimlendim :) Ve mimledim

Pırlanta Kutusu beni mimlemiş.. Bugün milat .. :) Teşekkür ederim :) Konu ise sevdiğimiz kokular ve bize hatılattıkları

1) Eşimin ve bebişimin kokusu - Hayat veriyor bana ..Özellikle ikisinin de boynuna yüzümü gömmeye bayılıyorum. Ömür boyu orada yaşayabilirim.

2) Kullandığım parfümlerin kokuları - Şu anda Boss Femme ve Very Irressistable - Biraz gizemli, biraz dişi, biraz çekici olduğum hissine kapılıyorum.

3) Yağmurdan sonraki toprak kokusu

4) Tavada kızarmakta olan balığın kokusu :)

5) Nivea 'nın kokusu

6) Bana, hatıralarım ile ilgili çağrışım yaptıran her türlü koku. (Hastalıklarla ilgili olanlar hariç)

7) Sturbucks'a girer girmez yüzüme ılık rüzgar gibi vuran kahve aromalarının kokusu..

8) Kitap kokusu veya kaliteli kağıda basılmış dergilerin sayfa kokusu :)

9) Yatağa girdiğimde yeni serilmiş, hala deterjan kokan çarşafların kokusu

İlk etapta aklıma gelenler bunlar... Veeee şimdi ben de mimliyorummmmmm ..izlediğim bloglar arasında görebildiğim kadarı ile bu sorulara cevap vermemiş olanlar... Sizler ...Ayağa kalkın mimlendiniz :)

Sardunya
Elif's Diary
Depressif Pollyanna
Daha Başka

Pırlanta Kutusu tekrar teşekkürler canım..

1 yorum:

el*ff dedi ki...

Denise tşk ler hımmm konumuz kokular ha :)) en kısa zamanda yazıcam...