29 Ekim 2009 Perşembe

Irkçılık mıdır?

bebişim ile aynı resme bakıyoruz.. Bünyede gelişen reaksiyon çok farklı.. Sayın David'e dün akşam aşağıdaki resmin bana komik geldiğini söylediğimde cevap şu oldu "Bence komik değil çok ırkçı bir resim" Ya ben çok safım, ya da o çok fesat anlamadım. Tabii düşününce bu fotografı yaratanların herhalde benim gibi esprili bir bakış açısı ile olaya yaklaşmamış olma ihtimalleri bana da yüksek geldi.. Eğer öyle ise hoş değil tabii. Bu arada izlemeyenler için THE OBAMA DECEPTION adlı Obama belgeselini izlemelerini tavsiye ederim. Belgeseli sonuna kadar izlediğimde tabir yerinde ise aptala döndüm. Ama ben belgeselde iddia edilenin aksine inanmak istiyorum. Bakalım, tarih sahnesinde her şey nasıl olsa açığa çıkıyor. Belgeseli onlıne olarak buradan izleyebilirsiniz. THE OBAMA DECEPTION (Lütfen izlemek için tıklayınız, Turkce altyazılıdır)

OBAMA'nın Beyaz Saray'daki ilk icraati



Hiç yorum yok: