14 Ekim 2009 Çarşamba

Sütlaç yummy

Waterstone's da iki tane iş ilanına rastladım. Bir tanesi satış elemanı, bir tanesi ise müdür yardımcısı. Internet adreslerindeki formu doldurup gönderdim. Bakalım cevap gelecek mi? Yapılacaklar listemi bir kağıda temize geçip, buzdolabının üzerindeki 22 nottan kurtularak hayatımı düzene koyma işlemine başladım. Öncelikle evimi temizledim. Salon denen yaşama alanında koltukların üzerinden çöpe attığım ve yerine kaldırdığım eşya sayısı oldukça fazlaydı. Evim 2 yatak odası olan bir apartman dairesi. Kira ödemiyorum. Aile yadigarı. Bu da bana avantaj sağlıyor. Çünkü South Kensigton'da kiralar çok yüksek. Aylık ortalama 3000-4000 sterlin arası değişiyor. Odalardan bir tanesini yatak odası olarak diğerini ise depo olarak kullanıyorum. Aslında orası benim çalışma odamdı ama, dağınıklığımın bir sonucu olarak, depoya dönüştü. Orayı da temizleyip tekrar yaşanılır bir hale getirmem gerekiyor. Ben bunları planlarken Kerem aradı. Benimle görüşmesi gerekiyormuş. Akşam yemeğe davet ettim. Yalnız olmamız gerektiğini defalarca tekrarlayıp durdu. Ona da OK dedim ve meraklandım doğrusu. Kerem, yaklaşık dört senedir çok cici bir pub da müdürlük yapıyor. Onu dinlerseniz işini ne kadar çok sevdiğini, sarhoşlar ile uğraşmaktan ne kadar nefret ettiğini anlayabilirsiniz.



Yaşından dolayı, yolun yarısına az bir zaman kalması kendisine gittikçe "Evlenmeliyim" sendromları yaşattırıyor. İzmir'deki ailesinin, "Evladım gel seni burada baş göz edelim" baskıları da cabası tabii. Üniversitede beraber okuduk. Dostluğumuz yaklaşık sekiz veya dokuz senedir devam ediyor. Bu arada, sigarayı bırakmak için eski kız arkadaşı olan terapistine seans için gidip gitmediğini merak ediyorsanız, hayır gitmedi. Buna cesaret edemedi :)))
Akşam için ne yemek istediğini sorduğumda, bana yorulmamamı, take away alabileceğimizi söyleyeceğini ümid ederken, menü yü önceden planlamış gibi sıraladı. Şarabı ise kendisi seçip getirecekmiş.

Ezo gelin Çorba
Pilav
Tavuk Sote

Tabii ben onun en yakın dostu olarak menüye bir de tatlı ekledim. SÜTLAÇ :))). Bu kadar yorgunluğa Pilav ile uyumsuzluk yaratacak bir tatlıyı seçmem gayet doğal sanırım ve Kerem sütlaç yemeden sofradan kalkmayacak :)))








Hiç yorum yok: