4 Ocak 2011 Salı

MERHABA 2011


Yoğun bir hafta geçirdik.
Tatlı telaşlar yaşandı.
Yemekler hazırlandı, çatlayana kadar yenildi.
Dostlarla geç saatlere kadar yapılan sohbetlerin tadına doyum olmadı.
Pırıl pırıl parlayan hediye paketleri açıldı.
Sevindik, sevindirdik.
Bir değişiklik yaptık ve yılbaşı gecesi için bu sene programımıza tombala yerine tabu isimli oyunu aldık.
Kahkahalar her yeri çınlattı.
Tabu bir kelime oyunu.
Seçtiğiniz kartdaki kelimeyi, yasak kelimeleri kullanmadan takım arkadaşınıza anlatmanız gerekiyor. Tabii belli bir süre içerisinde.
Başrolde; kızım, ben, kızkardeşim ve eniştemin olduğu bir oyunda, eşimi hakem yaptık.
Takım arkadaşım onüç yaşındaki kızım oldu.
Tabii bir çok kelimeye babasının geçtiği torpil ile pas dedi.
Ama pas derken de kelime hazinesine bir çok yeni kelime kattı. Bilmediği bir çok kelime öğrendi.
Oyun sırasında, farkında olmadan annesine ince ince geçirdiği laflar görmezden gelindi. Ve bir çok kahkahaya sebep oldu.
Ben başlarda sadece tebessüm etmekle yetindim.
Çok olumsuz etkilendim sanırım.
Şaka bir yana zorlansam da zoraki tebessümlerim saniyeler sonra kahkahalara bıraktı yerlerini.
İşte o takım arkadaşım sevgili kızım ile aramda geçen o komik anlardan biri.
Kelime : KORSE
( Yasak kelimeler : Kilo, göbek, sıkmak, şişman, kadın)
Anlatan : Kızım
Kelimenin ne olduğunu bilmesi gereken kişi : Ben
- Şimdi canım benim sen bunu alıyorsun alıyorsun hiç umurunda değil.
- Pahalı mı? Ucuz mu? Yenecek bir şey mi?
- Hayır hayır bu bedava alıyorsun ve üzerinde taşıyorsun.
- Parasız alınan bir şey, ne olabilir ki?
- Hatta sen bunu aldığında maşallah her yerinde taşıyorsun. Alt taraflarda, üst taraflarda maşallah her yerde.
- (Kaşlarımı çatıp bakıyorum) Kilo mu?
- Hah o işte . Şimdi onu tut aklında. ( Bu arada herkes gülmekten yerlerde, annem de başı ile sinirli bir şekilde onaylıyor “Aldı aldı.”
- Tamam tuttum aklımda. Parçalıycam çocuk seni.
- ( Sadece tebessüm ettikten sonra bebişim devam ediyor) Kilo alınca sana ne denir?
- ( Derin bir nefes alıyorum) Şişman !!!
- Hah bravo aynen ! (Kulaklarımdan dumanlar çıkmaya başlıyor. Kızım devam ediyor ) Onu saklamak için ne giyiyorsun? Hoş sende yok bu eşyadan.
( Bunları söylerken çevresindekilere bakıyor. )
- Korse mi ?
- Eveeetttttttt ( sevincle zıplıyor ayaga) Ne guzel anlattım değil mi?

Hiç yorum yok: